neděle 24. února 2013

MUST HAVE - Blumenhose

BLUMENHOSE


Blumenhose
































        Dnes prozměnu počasí, že by psa nevyhodil a to už vypadalo, že tu to jaro už bude.. Normálně si z nás to počasí dělá prdel nebo já už nevím. Předevčírem nádhera, sluneční brýle nutností, včera sněžilo, dneska zase svítilo a po sněhu ani památky. 

        No, ale tak jak už se dívám po těch jarních věcech, myslím, že už to frčelo i loni, ale strašně se mí líbí ''Blumenhose'' kalhoty s květinovým potiskem a proto alespoň jedny musím pořídit.  Hodně obrázků které jsem našla bylo ze Zary, takže letos čekuju Zaru každý týden, protože tam jak to nechytnete když tam jste, tak už to tam není. Tam mají každé 2 týdny nové kolekce a jak se jim něco povede, tak je to hned pryč a je po tom velká sháňka. Pak taky spolíhám na ty menší No Name obchůdky, kterých je tady plno :) Takže od zítřka jsem na lovu, hned jak nějaké pořídím tak se s vámi o tu radost podělím. Na stránkách HMka jsem viděla taky jedny, ale s černým podkladem, ty se mi už tak nelíbí.

        Tady jsem vygooglila pár obrázků, třeba vás budou inspirovat, třeba ne. Mě tyhle kalhoty přijdou jak ženské zkombinované s jemně průhlednou blůzkou a sandálkama na podpadku, tak trochu drsňácké s platformamy, koženým bickerjacketem a ostnatými doplňkami.

        tumbrl.com





        A hodně se mi libi Magnólie, ta by se mi líbila nejvíce. Nádherně voní, určitě ji všichni znáte z parků, nám se loni na zahradě při bouřce jedna úplně zlomila, tak jsme ji museli úplně zrušit. Ale zase ta není tak pěkně barevná....uvidíme co mi bude souzené :) Doufám jen, že se mi nestane situace, kdy najdu uplně úžasný kalhoty a já i tu největší velikost nepřetáhnu přes boky, to by mě....  

hintergrundbilder.wallpaperstock.net


NEZAPOMEŇTE NA GIVEAWAY TADY 

16 komentářů:

  1. to jsou nádherné vzory:) Hrozně se mi to na gatích líbí!<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé jsou opravdu nádherné, jak moc já bych je chtěla... :)

      Vymazat
  2. I me by kvetovany gate potesily, nejlepe hooodne siroke a hooodne vzdusne.
    M.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak s takovýma kalhotama by tu mohlo být jaro ještě dřív, než jsem doufala ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Thank you so much! I would love to wear that outfit again ... let there be spring! :)

    OdpovědětVymazat
  5. ach bože. Tyhle kalhoty jsou přímo božské :)

    OdpovědětVymazat
  6. Thanks for following! :)
    I followed you back! Your blog is beautiful. I love the flowerprinted pants and I have one myself...! :)
    Greetings,
    Teal

    http://seaofteal.blogspot.de

    OdpovědětVymazat
  7. love this! would you like to follow each other? let me know!

    OdpovědětVymazat
  8. kvetinové nohavice sú super trend, ja som si tiež jedny kúpila :)

    catonthego.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. suprove kalhoty :))

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  10. Nice post :) Now i want them too :D
    Yeah i`d like to follow each others .
    I already followd yours

    OdpovědětVymazat
  11. Love floral print pants! :)
    great post!

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná stránka a ty kalhoty jsou super! :) Taky bych nějaké chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  13. Také je neustále obdivuji a nejsem si stále schopna pořídit své vlastní =/
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat