středa 13. února 2013

Glossybox 01/13


        Předem říkám, že tentokrát mě Glossybox nepotěšil, ba co víc, docela mě nadzvedli se židle. A to tak, že jsem se už chtěla odhlásit z předplatného. Tak jsem si najela na jejich stránky, přihlásila jsem se, jako každý měsíc jsem vyplnila feedback a v tom na mě vyskočilo, že už mám nasbíraných přes 1000 bodů a tím pádem mám nárok na 1 Glossybox zdarma. Jediné štěstí měli, že ten únorový se jim teda fakt povedl :)




        LUVOS Heilerde Goldkamille Creme-Maske no jo...co k tomu napsat, Luvos mám ráda, je to skoro stejné jako Alverde řada Heilerde (ta červená) jenže já už ji mám snad v každém druhém boxu, sice jako bonus, ale i tak, proč tam dávají něco podruhé, potřetí, počtvrté a popáté?
       PRIJA Haut- und Haar- Shampoo no tak :D :D tady se musím smát, tohle bývá na těch nejlevnějších hotelech, na bazéně toho stojí plná krabice na rozebrání....nejenže to vůbec nevoní, ale odrazuje mě něco, co je jak na vlasy tak na tělo
       EUCERIN Sun Protection Creme SPF 30 přijde mi, že opalovací krém s ochranným faktorem minimálně 30 (ne-li 50) už mám taky v každém druhém boxu. Už to začíná vypadat, jakože věci, které se přes léto neprodaly v obchodech, teď cpou do krabic....nic víc, nic mín.
       JOHN FRIEDA Luxorious Volume Booster Blow Dry lotion. Friedu mám ráda moc, ale proč dávají do krabice něco, co si koupím v každým DMku? To si protiřečí s tím, co slibují. Znám, mám ráda, používám už xx let.
        KORRES Evening Promrose Eye Shadow podruhé, pro mě nepoužitelný odstín. Už druhý, stejně tak jako oranžový z minula. Kdyby se někomu hodil, ozvěte se.
        MODEL CO Lip Enhancer Illusion Lip Liner....nepoužitelná barva, překvapila mě cena 17 euro.







Tisk, slevové kupôny, přehled výrobků a Glossy Mag jako vždy.



Tentokrát je celý článek docela negativně napsaný, ale vůbec mě tentokrát nepotěšili. Snad jakoby to tušili a hned únorový Valentýnský je teda bomba :) Těšte se.
















6 komentářů:

  1. teda fakt nič moc, až na tie tiene a ceruzku na pery, aj to by som vyskúšala len zo zvedavosti...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že :( stíny jsou takové třpytivé a tužka na rty má takový oranžovo-rezavý odstín, nic pro mě.

      Vymazat
  2. Tak tuhle krabičku krásy ani neznám ! ;) :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. nojono... ale ty stíny jsou docela pěkné. nebo mi to možná jen přijde z fotky, se mi nezdají třpytivé.

    ovšem ta tužka na pusu ve slušivém odstínku... za 17 euro... to je výhra!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uz jsem na to prisla, tou tuzkou si tak akorat perfektne zamaluju skrabance na kozackach :D

      Vymazat