čtvrtek 30. srpna 2012

Empties July/August


        Kdyz jsem videla, co jine holky spotrebuji za mesic, propadala jsem panice. Na zacatku prazdnin jsem si zacala prazdne obaly shromazdovat, bylo to spise jen tak ze zvedavosti no a nakonec je s toho slusna sbirka. Ani by me nenapadlo, kolik se toho vlastne spotrebuje.


 CLARINS HydraQuench Cream muj asi zatim nejoblibenejsi krem. Narazila jsem na nej na dovolene ve Francii, kde je hodne popularni a vzorecky jsem dostavala v kazde parfumerii a byly v kazdem casopise. Je to jemny, lehky hydratacni krem, nemastny a neucpava pory a strasne hezky voni, tak kvetinove, trosku babickovsky. Mam ho ve verzi pro normalni az suchou plet, ale i tak se mi obcas stane, ze mam plet trosku sussi a proto ho obcas mixnu s Hydramaxem od Chanelu nebo SkinErgetic od Biothermu, ktery je dost mastny (rich). Koupeny uz mam novy.
evian mineralni voda ve spreji u me patri k letu. Na oblicej v lete nanesu rano pred kremem  a pak v prubehu dne na osvezeni. Mozna je to jen placebo efekt, ale me se zda, ze mam plet vice hydratovanou a jemnejsi. Nove baleni uz je v kabelce.
BIOTHERM SkinErgetic denni krem jak uz jsem psala obcas prostridam s mym beznym kremem, tenhle je dost mastny, ale v lete kdy mam plet vysusenou slunickem je skvely. Obsahuje vitaminy z ovoce a zeleniny a je plny antioxidantu. Ma mit rozjasnujici slozky a pusobit proti unave pleti, neco na tom asi bude, u me vytrari ''stavnaty'' efekt :) Dalsi kelimek uz je doma.
CHANEL HYDRAMAX + ACIVE byl dobry. Pekne hydratuje a naadherne voni. Plus minus jsem s nim byla vlastne docela dost spokojena, ale moje sprdce patri Clarins :)) Dalsi uz me nelaka si koupit.



John Frieda sheer blonde kondicioner je uz x-ty spotrebovany, je to jeden z mych oblibenych, ktere tocim dokola (aby si vlasy nezvykly) ale v podstate vsechny od Friedy. Ja a John to byla laska na prvni pouziti, myslim, ze uz jsem si pekne dlouho nekoupila jiny nez od nej. Mam rada vsechny jejich produkty, konecne neco, co mi na moje vlasy sedlo a taky mi je pekne za ty 2 roky pouzivani zpravilo. Dalsi baleni uz je koupeno.
John Frieda Wunderkur intensiv maske tak po tehle masce mam vlasy jako bohyne :D haha no prehanim, ale je fakt skvela. Naaadherne voni, ja jsem na vune docela zasedla, pripada mi, ze podle vune uz muzu predurcit jestli produkt bude dobry nebo ne. Tahle maska vlasy nezatezuje ani se po ni rychleji nemasti, a vonet vydrzi az do dalsiho umyti. Zasoby dalsich sacku jsou doma.
KetastaseSoleil HydraRefresh ochranny hydratacni sprej na vlasy proti poskozeni sluncem, chlorovanou nebo slanou vodou, obsahuje Ceramidy, ktere vlasy chrani a dodava (nevim teda jestli zadany) wet-look. Kazdopadne ma vlasy osvezovat a jak vidim slovo Hydra tak to beru. Na dovolenou uz mam koupeny dalsi.
BigSexyHair lak na vlasy, no, asi normalni lak, ja laky nemusim, a pokud to neni nutne tak ani nepouzivam, protoze nesnasim pocit slepenych vlasu, asi tak. Nevim co je na nem sexy, kvalitou mi prijde stejny jako nejlevnejsi Balea lak.
Loreal ELVITAL haarkonzentrat olejicek na konecky vlasu, pekne voni, hodne ovocne, prijde mi jako ostatni olejicky, ktere jsem kdy mela. Laka me vyzkout neco jineho typu CHI nebo Biosilk.


Dermacol Beautiful hands byl kdysi davno k Marianne jako priloha, mam ho strasne dlouho, ale nerada jsem ho pouzivala, az ted se mi podarilo ho dopotrebovat. Moc mi nesedi parfemace a konzistenci taky nic moc, nejake extra zvlacnujici ucinky jsem taky nepocitila.
Balea Handkur serum docela dobry intenzivni krem na ruce, koupila jsem ho puvodne jen kvuli te pumpicce a vyklubal se z nej prijemny pomocnik k peci o ruce. Mozna koupim znovu pokus me v obchode nepadne do oka neco pro zmenu jineho.
Balea Urea Fußcreme jeden z nejlepsich kremu na nohy co jsem kdy mela. O nohy se moc nestaram, vzdy je jen pretru telovym mlekem a hotovo, ale pres leto, kdy nosim hodne oteverenych botu mivam kuzi vysusenou a tento krem proti tomu fakt pomaha. Rychle se vsakuje, coz je u kremu na nohy fajn, kdyz jdete bosky po plovouci podlaze tak nebruslite a navic zmekcuje :) Dalsi domu urcite poridim.
odlakovac na nehty pouzivam vzdy nejaky levny, moje nehty netrpi na acetonove odlakovace takze za kacku litr idealni volba, aspon nekde usetrim.


Alverde cistice krem pouzivam uz asi minimalne 6 let, sice trochu zvlastne voni, ale moji pleti vyhovuje, stridam ho s dalsimi cisticimi gely vetsina je od Clarins (aby si plet nezvykla) Koupeny uz mam dalsi.
Alverde peelingova maska pekne do hloubky vycisti plet, zrnicka nejsou ostra a nedrazdi. Pouzivam stridave s dalsimi napr. s merunkovym Alverde peelingem a Clarins gentle Peelingem.
Montagne juenesse pletove masky jsem objevila letos v lete. Maji hodne pletovych masek vsemoznych druhu, par uz jsem jich vyzkousela a chystam se o nich neco napsat.


H&M shower gel pear and cucumber, priznam se, ze jsem ho koupila jen proto, ze byl za 1 euro. Moc me nenadchl, protoze je docela ridky a moc nepeni a na me malo voni a docela vysusuje. Asi uz ho nekoupim, znam daleko lepsi drogerkove sprchace ktere promeni obycejnou sprchu v maly wellness zazitek...
Dove original DEO muj oblibeny, pouzivam ho uz nekolik let, nevim co bych mu vytkla, je super. Kupuji stale :)

Nespotrebovala jsem ani jeden sampon na vlasy protze ted mam 500ml baleni a to fakt vydrzi a taky je to tim, ze stridam vice samponu, tak mozna jiny mesic dopotrebuju 3.

Dekuji za shlednuti, udelate mi radost komentarem co se vam libi - nelibi. Preji hezky vecer vsem.

Jeanny

7 komentářů:

  1. Wooow, no to je sbírka! A předchozí post taky úchvatný! Follow you :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Také zkusím sledovat,co vypotřebuji..to bych teda opravdu neřekla,kolik toho je!

    OdpovědětVymazat
  3. Ja jsem si myslela, ze taky nic moc a pak jsem kulila oci. Doporucuji vyclenit kosicek nebo krabici v koupelne aby se na to nezapominalo :)

    OdpovědětVymazat
  4. úplne super blog, som tvoj nový follower!!!
    http://lucygaven.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. som rada, ze nie som jedina, co toho tolko spotrebuje:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohle se tak zrovna seslo, neni to spotrebovano za 2 mesice, ale zrovna v tech mesicich jsem to dobrala, no dyt rikam, ze sama kulim oci :))

      Vymazat