neděle 12. srpna 2012

Big nail polish competition - part 3

        Ahooj, po blaznivem vikendu, kdy se mi napred zblaznil fotak, pak se mi zblaznil pocitac a pak jsem byla bez internetu (mimochodem v patek se mi zblaznil mobil a ve ctvrtek klic od auta - co to je ??? ) je tady konecne posledni cast meho velkeho lakovaciho srovnavani :)  Musim rict, ze moje nehty jsou skoro sezrane od toho odlakovavani, mela bych jim ted doprad nejaky kalciovy lazne :)

8. Artdeco versus Essence

       


        Tak vlastne kvuli temto oranzovym lakum vznikl muj napad udelat toto cele srovnavani. Artdeco, pekny oranzovy lak s jemnymi trpitkami (btw opet z GlossyBoxu) a Essence ktery kdyby mel trpitky tak se vyrovna levou zadni. Ale ty trpitky odlakovavat pffff...

Essence What do you think? versus Artdeco Ceramic 261

cena:      Artdeco           8 euro
               Essence      1,29 euro

vitez:    oba


9. Essie verus Essence




        Muj milovany Essie Mint Apple Candy, ted pres leto ho nosim docela casto. Prvni vrstva teda nic moc, ale druha dokonala. Ma sirsi stetecek, ktery mi vyhovuje a dobre se mi s nim manipuluje. Barevny rozdil je ocividny, ac essence je vylozene modra, nebo tyrkysova chcete-li, tak essie je krasne svezi Mint barvicka. Vydrzi oba dva dlouho, kdyby se mi nezmatnili po uklizeni od nejakeho cistice tak si je necham snad do ted (ano chodila jsem vice jak tyden s dvojbarevnymi nehty) spicky byly osoupane vsechyn stejne, takze kvalitou se u me essence vyrovna essie, nadlak jsem tentokrat nepouzila, protoze jsem si myslela ze je hned sundam. 

Bonusova fotka

Essence You Belong To Me versus Essie Mint Aplle Candy


cena:       Essence       1,29 euro
                Essie           7,95 euro

vitez:       Essie (pro lepsi odstin)

10. Essie versus Essence podruhe




        Jak uz jsem psala TADY  tentokrat s Essie spokojena nejsem. Malicek a prostrednicek je lakovany Essinou a ukazovacek a prstenicek S-he . Musim rict ze oba laky jsem lakovala ve 4 !!! vrstvach a oba zklamaly na plne care. Zadna pigmentace, nula nula nic, jo ok, ten s-he v te 4. vrtstve teda uz ma slaby naznak ruzove, ale moje nehty vypadaly jako by meli nejake puchyrove onemocneni s timto nanosem. 

S-he aqua shine 020 versus Essie Pink Gloves Service

cena:  s-he            63 Kc (tusim)
           Essie        7,95 euro

vitez:  nikdo

11. Estee Lauder versus Essence Sun club




        Estee Lauder ma nadhernou lahvicku, co si budeme rikat, nekdy obal fakt vitezi, tak toho bylo v mem pripade, protoze hneda fakt neni moje barva a to se mi sesly hnede rovnou dve. Lakovani teda nic moc, asi by fakt meli delat kosmetiku na oblicej a telo a nehty nechat jinym. Je to drobnost, ale kdyz jsem otevrela lahvicku vypadaly kusy zaschleho laku a nebyla jsem moc stastna ze kousky zapadaly i dovnitr a lak celkove byl docela dost husty, ale na nehty se ''roztekl'' a byl krasne leskly a rovnomerny na nehtu. A jeho oponent Essence Sun club vonel po cokolade, byla jsem docela prekvapena, furt jsem cuchala co to voni a pak jsem si vsimla popisuna lahvicce delicious nail polish, hezky se aplikoval a rychle schnul.


        A jak uz jsem rikala, hneda neni moje barva, myslim si, ze jsem na ni moc bleda, tak jsem experimentovala a pretrela lak jeste top coat se trpitkami na rozjasneni.


bonusova fotka


Estee Lauder BlackMocha versus essence Sun club Chocolicious

cena:    Estee lauder      21,95 euro
             Essence               6,90 euro

vitez:    Essence (pro vuni)


        A to je vse z meho velkeho srovnavani, budu moc rada, kdyz mi do komentaru napisete ktere barvicky se vam libi nejvice a taky jestli davate prednost drazsim nebo levnejsim lakum.

Hezky zbytek vecera
Jeanny



1 komentář: