sobota 28. července 2012

Hallo, Glossy Box ist hier.

Glossy Box, Douglas Box, Pinkie Box, Petite Box, DM Box a vsechyn boxy, i kdyz v Cesku zatim nejsou, asi nemusim predstavovat. Tusim ale, ze i Cesku byl nejaky pokus. Ale kdyby nekdo neznal tak ve zkratce: zaplatite nejakou symbolickou castku, vetsinou 10 euro a dostanete krabicku s vetsinou peti vyrobky, kdy cena vyrobku  prevysuje cenu, kterou jste za box zaplatili. Ja odebiram Glossy Box neco malo pres rok. Musim rict, ze nejednou jsem rikala: tak a od pristiho mesice uz koncim, ale nedalo mi to. Samozrejme kdyz dostanete tmave fialovou rtenku tak to nas.re, ale ta zvedavost co bude v dalsim boxu je daleko silnejsi. A tady je muj cervencovy Glossy Box



Box prijde vzdy krasne zabaleny, prevazany maslickou a v krasne krabicce, ktera pote vzdy najde dalsi uplatneni. Na Vanoce byla krabicka cervena, na Valentyna tmave ruzova, jinak chodi vzdy tato ruzova.



Vyrobky ktere prisly, zleva je to Alessandro pedix Feet, osetrujici balzam na nohy, sympaticka je mi barvicka, takova mint, krem i po mentolu voni. Dalsim je sampon C:EHKO intensive care, musim rict, ze od teto znacky jsem jeste nikdy nic nemela, tak se necham prekvapit. Avene emulze 50+  pro normalni a smisenou citlivou plet. Tak to me potesilo moc, protoze podobny opalovaci krem na oblicej pouzivam od Pizz Bunnu. Je vodeodolna a ma UVA i UVB ochranu, takze super. Ma praktickou pumpicku, z pribaloveho letacku jsem vycetla ze presne jedna pumpicka vystaci na cely oblicej, je hypoalergenni, dermalogocky testovana, co vic si prat.



Daslim produktem je Maska na oblicej s granatovym jablkem a soli z Mrtveho more od znacky DermaSel SPA, je dermatologicky testovana tuhle znacku taky neznam, ale kosmetiku se soli z Mrtveho more mam rada, je dermatologicky testovana tak uvidime jestli prekvapi. Cena byla uvedena 2 eura a na obalu kosmetika DermaSel rika ze ji dostanete exkluzivne v lekarnach.
Dale v mem boxu byla rtenka bez uvedeni nazvu, tahle akce uz byla loni s peelingem, meli jsme ho odzkouset a napsat odhad na cenu a kvalitu. Rtenka ma vyrazeny znak X jaky ma Max Factor :D takze je po tajemstvi, odstin mi teda moc nesedi, na me moc tmavy, takze nekoho odbaruji. A jako bonus klapky na oci s logem.

2 komentáře:

  1. A ty žiješ někde v zahraničí, nebo odkud ten box objednáváš? Mě by se líbilo dostávat každý Měsíc takovéto překvápko!

    OdpovědětVymazat
  2. Ja odbiram z nemecka,uz pres rok, ale co vim, tak ho maji i v Rakousku a Anglii. JO je to super, akorat se stane, ze nekdy hold dostanes tm. fialovou rtenku, kterou nikdy nepouzijes nebo parfem co bys nikdy nekoupila, ale stava se to malokdy, protoze jim vyplnis svuj profil, jaky jsi typ, o co stojis atd :) Akorat ted podrazili na 15euro od cervence.

    OdpovědětVymazat